184334

خبر قطعی حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فردا اعلام می‌شود

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: به نظر می‌رسد ایمیلی برای روابط بین‌المللی فدراسیون فوتبال درخصوص حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ارسال شده باشد اما تاکنون در جریان آن قرار نگرفته‌ام اما فردا خبر قطعی این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

سهیل مهدی درخصوص انتشار خبری مبنی بر راهیابی مستقیم استقلال به لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا پس از ناکامی نماینده ترکمنستان از اخذ مجوز حرفه‌ای لازم برای حضور در این تورنمنت، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که ایمیلی در این زمینه رسیده باشد، اما من هنوز آن را دریافت نکرده‌ام. فردا می‌توانم این خبر را تایید کنم.
وی افزود: در حقیقت اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، ایمیل آن برای روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود و این کمیته به ما ابلاغ می‌کند. امیدوارم این اتفاق رخ داده باشد، اما فردا باید دید چنین نامه‌ای از سوی AFC ارسال شده است یا خیر. روال این است که اگر سهمیه ایران ۱+۳ شده باشد، تیم سوم لیگ برتر ایران که استقلال است راهی مرحله گروهی می‌شود، اما به دلیل تعطیلی امروز از ابلاغ این موضوع بی اطلاع هستم و فردا دقیق‌تر می‌توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم.
منبع: خبرگزاری ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید