183790

سقوط ادامه دار قیمت آلومینیوم در بورس لندن

دنیای معدن - روز سه شنبه ۳۰ دی ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی قبل، یعنی دوشنبه ۳۰ دی ماه، با کاهش ۲۸ دلاری، به یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۵۰ سنت رسید. روز دوشنبه نیز آلومینیوم کاهش ۲۱ دلاری را به ثبت رسانده بود.

به گزارش دنیای معدن، همان طور که در نمودار ۱ شاهده می شود، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه شنبه ۳۰ دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه ۳۰ دی ماه)، ۱.۴ درصد، معادل ۲۸ دلار افت داشت. به گونه ای که در دوشنبه ۲۹ دی ماه، آلومینیوم یک هزار ۹۷۹ دلار و ۵۰ سنت به هر تن قیمت گذاری شد و قیمت آن دیروز به یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه شنبه ۳۰ دی ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، افت ۳.۷ درصدی معادل ۷۴ دلار کاهش داشته و از قیمت دو هزار و ۲۵ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن به یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رسیده است.

میانگین موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن نیز با ۱۱۶ هزار و ۶۰۰ تن افزایش از یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۵ تن در هفته گذشته به یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۶۷۵ تن در هفته اخیر رسیده است.فلزات انلاین

دیدگاهتان را بنویسید