183500

تقدیر از برنامه نظام مند و اصولی فولاد سنگان در عمل به مسئولیت های اجتماعی

دنیای معدن -رئیس دانشگاه تهران در گفت وگویی اختصاصی گفت: دانشگاه بطور سنتی وظیفه آموزش و پژوهش را بر عهده داشته و این مهم در جهت رفع نیازهای کشور، افزایش سطح علمی و فرهنگ عمومی با هدف تامین رضایت مردم است .

به گزارش دنیای معدن، در این بین دانشگاه تهران، موضوع دیگری را نیز مدنظر قرارداده و آن تمرکز بر مسئولیت اجتماعی منسجم توام با استفاده از تجربه و تخصص دانشگاه درجهت توانمندسازی مردم است.
به گزارش شمانیوز، نیلی گفت : این فعالیت ها بعضا توسط خود دانشگاه ولی گاها با پشتیبانی شرکت های معدنی کشور و مدیران عالی رتبه انجام که در این بین محور اصلی کار، توانمندسازی مردم در اداره شهر و روستا با مدیریت هدفمند منابع و امکانات است.
وی گفت: این یکی از مسئولیت های مهم دانشگاهست که با اتکا به تجربه و دانش خویش و البته همراهی مردم و مسئولین به این مهم دست یابد . خوشبختانه تجربه قلعه گنج با ابتکار آقای رزم حسینی ( استاندار وقت خراسان رضوی ) بصورت گسترده تری در شهرستان خواف در حال انجام است که البته جزء مناطق محروم با مردمانی با استعداد و سخت کوش است.
رئیس دانشگاه تهران در ادامه گفت: این طرح با پشتیبانی شرکت های معدنی بویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان ، همراهی استانداری خراسان رضوی و فرمانداری خواف بصورت ساختاریافته در سال جاری آغاز که با توان علمی و تخصصی دانشگاه در این بین، شاهد استقبال خوبی در بین مردم منطقه بودیم.
وی با اشاره به همه جانبه گرایی دانشگاه تهران در این مورد گفت: در مباحث مربوط به طرح های توسعه، جنبه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و البته محیط زیستی باید مدنظرقرار گیرد و در صورت عدم توجه به این موارد، در عمل نتیجه ای عکس خواهد داد.
نیلی با اشاره به پیاده سازی نظام مند کلیه طرح های توسعه پایدار در خواف گفت: مردم بازیگران اصلی این طرح اند و قطعا پشتیبانی مسئولین و شرکت های معدنی در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام کار بر مبنای اصولی و ساختارمند، علاوه بر کاهش خطا رضایت همگانی را درپی خواهد داشت.
نیلی در پایان ضمن خرسندی از این اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به استقبال و موفقیت های کسب شده، امیدوارم این طرح در کل کشور اجرا و در مناطقی که از فقر مزمن رنج میبرند، شاهد توسعه ای همگون، هماهنگ و پایدار در کشور باشیم و در پایان از حمایت های مهندس رزم حسینی( وزیر صمت)، استاندار خراسان رضوی(معتمدیان) ، فرمانداری شهرستان خواف و به ویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان که متعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی خویشند، تشکر و قدردانی میکنم و انشالله با همراهی مردم شاهد افتخاری دیگر در این منطقه باشیم.
منبع: روابط عمومی فولاد سنگان

دیدگاهتان را بنویسید