183481

مرفاوی: چون برنده هستیم از ما انتقاد می‌کنند

مربی تیم استقلال پس از برتری برابر تراکتور می‌گوید هدف آبی‌پوشان کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است و در مسیر رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

صمد مرفاوی درخصوص برتری تیم استقلال در بازی برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها ما به خوبی بازی کردند و تاکتیک را در زمین پیاده کردند. مهم کسب سه امتیاز بود که آن را به دست آوردیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

او ادامه داد: ما دنبال سه امتیاز بودیم و بچه‌ها تمام دستورات تاکتیکی را رعایت کردند. تمام کارها به خوبی انجام شد و با برنامه بازی تاکتیکی و فنی به اجرا گذاشتیم.

صمد مرفاوی درخصوص انتقادات جهت‌دار از تیم صدرنشین جدول عنوان کرد: واقعا خودم هم نمی‌دانم و برای ما جای تعجب دارد. شاید به خاطر این است که برنده هستیم(باخنده.) علت چنین رفتارها عجیبی به غیر از عناد و دشمنی با استقلال نیست و انگار یک عده هستند که دوست ندارند این گروه(کادرفنی فعلی) نتیجه بگیرند.

مرفاوی درخصوص گلزنی شیخ دیاباته هم عنوان کرد: بله خیلی عالی بود. گلزنی او نقطه عطف این مسابقه بود. شیخ بازی طراز اول و تاکتیک پذیری است که رفته رفته بهتر می‌شود و امیدواریم که آمار فصل گذشته را تکرار کند و برای تیم مفید باشد.

استقلال با این شرایط قهرمان نیم فصل می‌شود؟ مربی استقلال در پاسخ به این سوال اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم و هدف‌‌مان این است که به امید خدا قهرمان شویم. دستیابی به هدف به غیر از تلاش نیست و تمام مجموعه استقلال سعی می‌کنیم که چنین اتفاقی بیفتد.

مربی استقلال در واکنش به شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش مطرح شده بود هم اظهار داشت: همانطور که گفتم من در خانه نشسته بودم و با کرونا مبارزه می‌کردم که چنین حرف‌هایی مطرح شد، بالاخره همیشه این شایعات هست و متاسفانه این اولین و آخرین هم نیست؛ همیشه ادامه دار است، ما نمی‌توانیم جلوی شایعات را بگیریم.

مرفاوی در پایان همینطور درباره شکست ویروس کرونا عنوان کرد: هیچکس مثل من رعایت نمی‌کرد اما متاسفانه ابتلا به کرونا نشان می‌دهد که چگونه و چه زمانی اتفاق می‌افتد. هیچکس فکر نکنم مثل من دنبال اجرا پروتکل‌ها بود اما وقتی بقیه رعایت نکنند شما حتی در حصار هم باشید بالاخره به این ویروس مبتلا می‌شوید. خداراشکر الان وضعیت خوبی دارم و آرزو دارم که هیچ کسی به این ویروس مبتلا نشود و همه مردم در صحت و سلامت کامل باشند.

منبع : برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید