182820

شاهرخ بیانی: استقلال از رسیدن به جام محروم می شود!

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی استقلال در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آبی‌پوشان مشکل دارد.

شاهرخ بیانی مهاجم اسبق استقلال درباره شرایط فنی این تیم در دربی و مشکلات پس از آن می‌گوید: «وقتی تیمی در شهرآورد چهار یا پنج موقعیت گل در اختیار حریف قرار می‌دهد یعنی ساختار دفاعی آن مشکل دارد و محمود فکری و کادرفنی او باید هرچه سریعتر راهکاری برای حل این مشکل در نظر بگیرند. اگر این اشتباهاتی که در بازی پرسپولیس با استقلال صورت گرفت اصلاح نشود در ادامه فصل مشکلات زیادی برای آبی‌پوشان به وجود می‌آید و حتی می تواند این تیم را از رسیدن به جام محروم کند.»

خروج ناگهانی میلیچ از ایران و نظر بیانی در این باره: «به نظر من هروه میلیچ‌ رفتار غیر حرفه‌ای انجام داد و باشگاه استقلال باید برخورد قاطع با این بازیکن انجام دهد. او از ایران رفت و باید تحقیق شود چه طور به راحتی این اتفاق افتاده است.»

این روزها همه از خط حمله استقلال تعریف می‌کنند حتی شاهرخ بیانی به عنوان مهاجم سابق این تیم: «خط حمله‌ استقلال واقعا در بازی‌های اخیر بی نظیر کار کرده است. مهدی قائدی و ارسلان مطهری در لیگ برتر عالی کار کرده‌اند و حضور آنها برای آبی‌پوشان نعمت بزرگی است.»

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید