182701

سقوط بی سابقه بورس تهران

تحلیل و گزارش لحظه به لحظه بازار شنبه ۲۷ دی را به همراه نکات جالب و تاثیرگذار آن، با ما همراه باشید.

بازار امروز با افت شدید کار خود را اغاز کرد در همان نیمه اول بازار بر خلاف روز های گذشته که صف های فروش کم حجمی را شاهد بودیم امروز صف های فروش قدرتمند حاضر شدند و هم در نماد های بزرگ و هم در نماد های کوچک بازار شاهد تشکیل این صفوف بودیم در این نیمه حقوقی های بازار خرید هایی را داشتند اما این خرید ها در نیمه دوم قدرتمند تر بود. در نیم اول بازار با نرخ کاهشی دلار از صرافی مرکزی مواجه بودیم و خبر افزایش ضریب اعتبار کار گزاری ها و بازار همچنان به کار خود با وضعیت گفته شده ادامه داد.
گزارش نیمه دوم بازار بورس
در ابتدای نیمه دوم صفوف فروش نماد های شستا شپنا شبندر سبک شد و مشارکت حقوقی ها در جمع شدن این صفوف بالا بود اما هر دو شاخص کل و هموزن به افت شدید خود ادامه دادند و همین موضوع باعث شکسته شدند محدوده حمایتی شاخص کل و کف قبلی این شاخص شد در اواخز بازار نیز شاهد کم شدند شدید صف فروش نماد های خساپا خودرو وتجارت و همچنین سایر نماد های بانکی بودیم که صف فروش خودرو در دقایق پایانی جمع شد و رنج مثبتی را شاهد بود.
نماد دارایکم نیز امروز در منفی ده درصد با صف فروش بیش از دو میلیون برگه سهام مواجه شد و قیمت های زیر یازده هزار تومان را دید نماد پالایش نیز در کانال پنج هزار تومان معامله شد.
شاخص کل امروز افت ۴۳۰۴۷ واحدی و شاخص هموزن افت ۱۰۳۱۸واحدی را تجربه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید