182360

اهدای جهیزیه‌ به نوعروسان نیازمند در رفسنجان/ توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان گفت: امروز 20 سری جهیزیه شامل 18 قلم لوازم اساسی زندگی بین نوعروسان نیازمند رفسنجان توزیع می‌شود.

توحیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب شهدای صنعت مس از اردیبهشت 99 شکل گرفت که همزمان با شیوع کرونا بود و ابتدا در مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزارتومان سهیم شده و بین نیازمندان توزیع کردیم.

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان عنوان کرد: از ماه مبارک رمضان تا آبان‌ماه امسال 5 سری بسته کمک معیشتی توزیع کردیم و 490 خانوار را زیر پوشش قرار دادیم و هر دو، سه ماه یک بسته معیشتی در اختیارشان قرار می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد حاج‌قاسم در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی با مجوزهای رسمی از استانداری و ستاد کرونا استان، ده شبانه‌روز توزیع ماسک، الکل شیر پاستوریزه و میان وعده‌های دیگر داشتیم که در آن ایام پویشی تحت عنوان «پویش حاج‌قاسم» راه‌اندازی کردیم و یک شماره حساب برای جهیزیه دختران اختصاص و اعلام کردیم و خواستیم این کار مردمی و ماندگار شود.

توحیدی عنوان کرد: 8 میلیون و 500 هزار تومان به این حساب واریز شد و در کنار آن شرکت مس حمایت کرد و توانستیم 20 سری جهیزیه برای دختران دم‌بخت که مشکل جهیزیه داشتند، 18 قلم اساسی از جمله لباسشویی، اجاق‌گاز، فرش، یخچال و...تهیه کنیم که امروز توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: حلقه نزدیکی با همه خیریه‌ها ایجاد می‌کنیم که هر دو، سه ماه کمک معیشتی داشته باشیم که به دست نیازمندان برسد./فارس

دیدگاهتان را بنویسید