165185

روسیه بزرگترین معدن طلای جهان را در سیبری افتتاح می کند

دنیای معدن - بزرگترین معدنکار طلای روسیه، پولیوس، اعلام کرد معدن طلای سوخولوگ در سیبری ۵۴۰ میلیون تن سنگ معدن حاوی ۴۰ میلیون اونس طلا ذخیره دارد و به زودی افتتاح می شود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از راشاتودی، بزرگترین معدنکار طلای روسیه، پولیوس، اعلام کرد در تلاش است مالکیت 100 درصدی معدن طلای سوخولوگ در سیبری را به دست آورد. تخمین زده می شود این معدن 540 میلیون تن سنگ معدن حاوی 40 میلیون اونس طلا ذخیره داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید

طبق گفته این شرکت، ذخایر این معدن در سیبری بزرگترین ذخایر جهان است. پاول گراچف، مدیرعامل پولیوس گفت:«ذخایر این معدن از پایان ماه مه سال جاری میلادی 540 میلیون تن تخمین زده می شود که در هر تن به طور متوسط 2.3 گرم طلا وجود دارد. به این ترتیب معدن سوخوی لوگ بزرگترین معدن جدید و فعال طلا در جهان است.

افزایش 5 میلیارد دلاری ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه طی یک هفتهذخایر طلا و ارز روسیه 1 میلیارد دلار در یک هفته افزایش یافت

وی توضیح داد این ذخایر جدید موقعیت شرکت پولیوس به عنوان دومین معدنکار بزرگ دنیا از نظر میزان ذخایر را حفظ می کند. پولیوس ماه گذشته با یک قرارداد 128.2 میلیون دلاری برای خرید 22 درصد باقیمانده این ذخایر بزرگ موافقت کرد.

شرکت پولیوس بزرگترین تولید کننده طلا در روسیه است. این شرکت در سال گذشته میلادی 2.8 میلیون اونس طلا تولید کرد و قصد دارد همین مقدار را هم در 2020 تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید