145317

ابوالقاسم پور: کسی نمی داند ۷۰ میلیارد پرسپولیس چه شد

بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق پرسپولیس در سال ۸۰ و از تیم سایپا به این تیم پیوست و دو فصل در این تیم بازی کرد. او با پرسپولیس قهرمان اولین دوره لیگ برتر هم شد و سابقه گلزنی در دربی تهران برابر استقلال را هم دارد. او بعد از جدایی از پرسپولیس ۴ سال دیگر در پاس و سرخپوشان تهران بازی کرد و پس از آن فوتبال را در ۳۴ سالگی کنار گذاشت. ابتدا به عنوان سرپرست در تیم راه آهن و پس از آن هم در بخش های مدیریتی شهرداری تهران مشغول به کار شد. بعد از رفتن علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سال ۹۸ از او به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس هم نام برده می شد هرچند خودش در مصاحبه ای که در یک برنامه تلویزیونی داشت این موضوع را رد کرد.

ابوالقاسم پور که در شبکه دو حضور پیدا کرده بود با انتقاد از نحوه انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس گفت:" این انتخاب ها از سوی وزارت ورزش انجام می شود نه هیات مدیره."

او افزود:" شما ببینید در این سال ها اعضای هیات مدیره چه کسانی بوده و چه نقشی در باشگاه داشته اند! الان در استقلال یکی از اعضای هیات مدیره استعفا داد و بعد دوباره مدیرعامل استقلال شد. این چه کمکی می تواند به این باشگاه ها بکند؟"

ابوالقاسم پور دراین باره که آیا گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بوده است گفت:" نه من اصلا قرار نبوده مدیرعامل پرسپولیس شود. بعد از رفتن آقای طاهری قرار بود کمکشان کنم ولی اینکه مدیرعامل بشوم؛نه."

دیدگاهتان را بنویسید