184343

مبلغ قرارداد مهدی قایدی با استقلال لو رفت

محمود فکری، سرمربی استقلال به مدیران باشگاه تأکید کرد مهدی قایدی را در تعطیلات زمستانی از دست ندهند.

درخشش مهدی قایدی در ترکیب استقلال بار دیگر این بازیکن را مورد توجه تیم‌های خارجی قرار داده است. این بازیکن بعد از سال‌ها بازی در ترکیب استقلال بی‌میل نیست که راهی یک تیم خارجی شود، به‌خصوص که مبلغ قرارداد او قابل ملاحظه نیست. قرارداد او برای فصل جاری ۷۰۰ میلیون تومان است که قرار بود با مساعدت باشگاه استقلال این مبلغ به ۲ میلیارد تومان در فصل جاری افزایش پیدا کند. به ظاهر پرداختی به مهدی قایدی ستاره این روز‌های استقلال براساس قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان بوده و این ناراحتی ستاره استقلال را به همراه داشته است.
به تازگی صحبت از حضور مهدی قایدی در تیم‌های آلمانی به میان آمده است. پیش‌تر صحبت از حضور قایدی در تیم‌های خارجی بود که احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه استقلال گفت در صورتی رضایتنامه مهدی را صادر خواهد کرد که باشگاه ۵ میلیون دلار دریافتی داشته باشد. محمود فکری متوجه این موضوع شده و در صحبتی که با باشگاه استقلال داشته تأکید کرده اگر به‌دنبال قهرمانی تیم آبی در فصل جاری هستند، نباید مهدی قایدی را در تعطیلات زمستانی از دست بدهند.
محمود فکری حتی در تماس با اعضای هیئت‌مدیره خواهان بازگشت میلیچ شده است. بازیکنی که به تازگی اردوی تیم را ترک کرده و به کشورش بازگشته است. او بعد از دربی این تصمیم را عملی کرد. محمود فکری همچنین برای تعطیلات زمستانی خواهان جذب چند بازیکن جدید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید