252175

یادداشت کیکاووس ندائی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی؛ ن

نیروهای انسانی، منشا دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز فولاد هرمزگان هستند

دنیای معدن- کیکاووس ندائی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی یادداشتی نوشت. در متن این یادداشت آمده است:

باسمه تعالی

نامگذاری روز 25 فروردین ماه به‌‌عنوان روز ملی منابع انسانی، بیانگر نقش و جایگاه برجسته منابع انسانی در کلیه فعالیت‌‌های تولیدی و خدماتی است. بدون تردید تمامی دستاوردهای حوزه‌‌های گوناگون بشری مرهون کوشش انسان‌‌های تلاشگر، شایسته و خلاق است که با آگاهی و هدفمندی مسؤولیت‌‌های خویش را شناخته و گام در راه توسعه و پیشرفت گذاشته‌‌اند.

امروزه یکی از شاخص‌‌های توسعه پایدار، وجود و حضور سرمایه‌‌های انسانی توسعه‌‌یافته می‌‌باشد که همراهی و ملازمت آن با سرمایه‌‌گذاری در سایر حوزه‌‌ها، از جمله توسعه زیرساخت‌‌ها و ارتقاء حوزه‌‌های فن‌آورانه، موجب بالندگی و شکوفایی می‌‌گردد. در فولاد هرمزگان نیز منابع انسانی تلاشگر و زحمتکش که به علم و آگاهی نیز مجهزند و به صورت نظام‌‌مند و در چارچوب ارزش‌‌های سازمانی، در مسیر تحقق اهداف گام برمی‌‌دارند، همواره منشاء و عامل دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز بوده‌‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی منابع انسانی، این روز را به تمامی کارکنان شریف فولاد هرمزگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و پویایی هرچه بیشتر این سرمایه‌‌های عظیم را خواستارم. همچنین از تلاش‌‌های کلیه کارکنان معاونت منابع انسانی که با تلاش خویش، سامانه‌‌های مدیریتی منابع انسانی را راهبری می‌کنند، قدردانی می‌‌نمایم.

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان

کیکاووس ندائی

 

دیدگاهتان را بنویسید