248811

چادرملو شرایط حضور در مناقصه پروژه ۳۰۰ هزار تنی فولاد میبد را اعلام کرد

دنیای معدن-شرکت چادرملو، شرایط برگزاری مناقصه در خصوص مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه ۳۰۰ هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد را اعلام کرد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت چادرملو از شرایط برگزاری مناقصه در خصوص مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه 300 هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد به صورت EPC خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، "کچاد" اعلام کرد: شرکت در نظر دارد مهندسی، تامین، اجرا و راه اندازی پروژه 300 هزارتنی میلگرد شاخه و کلاف SBQ فولاد میبد را به صورت EPC از طریق مناقصه عمومی مرحله ای(با ارزیابی فنی-بازرکانی) به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

مناقصه گران برای حضور در مناقصه باید دارای گواهینامه طرح و ساخت (EPC) پایه یک در رشته صنعت و معدن یا دارای گواهینامه پیمانکاری پایه یک در رشته صنعت و معدن به همراه گواهینامه پایه یک مشاوره در گروه صنعت و ماشین سازی به اضافه دارا بودن تفاهم نامه همکاری با یکی از شرکت های دارای فناوری (دانیلی ایتالیا، ای ام اس آلمان، پریمتال ژاپن/ اتریش، بومینی ایتالیا) صرفاً برای این کارخانه باشند. تضمین حضور در مناقصه برابر 165 میلیارد تومان است که باید به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید