247675

وزیر آموزش و پرورش: احکام جدید رتبه‌بندی معلمان با بررسی اعتراضات به تدریج در حال صدور است

دنیای معدن: وزیر آموزش و پرورش گفت: ماهانه ۵۰ تا ۶۰ هزار حکم رتبه‌بندی برای معلمان بعد از بررسی اعتراضات صادر می‌شود و اگر ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار حکم صادر کنیم تا عید می‌توانیم کل اعتراضات را به حکم تبدیل کنیم.

به گزارش دنیای معدن از تسنیم، رضا مرادصحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه هیئت دولت درباره صدور احکام معلمان بعد از اعلام نتایج اعتراض گفت: ما قول داده بودیم که رتبه‌بندی و بررسی به اعتراضات را تا پایان شهریور تعیین  تکلیف کنیم اما باید توجه داشت که رتبه‌بندی چند مرحله دارد، یک مرحله در شهرستان و مناطق تعیین تکلیف شده است و ما رسیدگی به اعتراضات را در شهریورماه آغاز و در مهرماه مطالبات را پرداخت کردیم.

وی افزود: این فرایند دائمی و پیوسته است و امروز رتبه‌بندی جزئی از فرایند تعلیم و تربیت شده است و به طور پیوسته درگیر آن هستیم.

صحرایی بیان کرد: توصیه می‌کنم از مکان رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در دبیرستان البرز بازدید کنید، بیش از 100 همکار به صورت دوشیفت در حال بررسی اعتراضات هستند و ماهانه  50 تا 60 هزار حکم صادر می‌شود اما تعداد معلمان حدود یک میلیون نفر است و اگر ماهانه 100 تا 150 هزار حکم صادر کنیم تا عید می‌توانیم کل اعتراضات را به حکم تبدیل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آنچه وعده کرده بودیم پایان مرحه رسیدگی به اعتراضات در کمیسیون‌های اولیه بود و در هیئت ممیزه به طور طبیعی این فرایند ادامه دارد.

صحرایی تأکید کرد: پرداخت معلمان براساس رتبه‌بندی است و پرداخت‌های جدید مبتنی بر احکام جدید خواهد بود، احکام جدید برای معلمانی که اعتراضشان وارد بوده صادر شده است و این فراینده ادامه دارد، همکاران ما در آموزش و پرورش مطلع هستند احکام چه افرادی صادر شده است و به ترتیب احکام گروه‌های دیگر نیز صادر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید