249534

وضعیت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه ۱۹ آذر

دنیای معدن: اگرچه دومین روز کاری شاخص کل رشد یا ریزشی را تجربه نکرد اما شاخص هم وزن با رشدی ۱۸۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحد رسید.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته را بر خلاف روز های گذشته با فشار عرضه آغاز کرد. البته رفته رفته و هر چقدر که بازار به ساعات پایانی خود نزدیک شد از فشار عرضه ها کاسته و بازار متعادل شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی ۱۸۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «حکشتی»، «شپنا» و «وبملت» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «کگهر»، «انتخاب» و «وسپهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حکشتی»، «ثشاهد» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرومیت»، «فصبا» و «کمرجان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۱۸ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

دیدگاهتان را بنویسید