252208

بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل

دنیای معدن: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام اینکه بخشی از مشکلات معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود، گفت: ۵ مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه‌گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

به گزارش دنیای معدن، مسعود ایرانی، در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات خانه معدن استان برگزار شد، گفت: استان اردبیل دارای پتانسیلی قوی در حوزه معدن است و ازخانه معدن استان انتظار داریم در این زمینه فعالیت بیشتری را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: قسمتی از مشکلات در بخش معدن استان مربوط به پهنه معدنی قزل اوزن بود که ۵ مورد از این محدوده امیدبخش آزاد شده و مشغول جذب سرمایه گذار دولتی و خصوصی هستیم تا از طریق برگزاری مزایده واگذار شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اگر تشکل قوی در کنار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نباشد به تنهایی نمی توانیم کار را پیش ببریم و در این راستا،خانه معدن تشکلی قوی و مدافع حقوق بهره‌برداران معادن استان است و بهره ‌برداران معادن نیز می توانند از طریق این تشکل مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند و به نوعی امورات مربوط به معدن را تسهیل کنند.

در پایان این جلسه پس از بحث و بررسی و تبادل نظر، مقرر شد اعضای حاضر بعنوان هیات امنای خانه معدن استان ظرف مدت یک هفته نسبت به برگزاری و انتشار آگهی انتخابات مربوط به هیات مدیره خانه معدن استان اردبیل طبق اساسنامه و قوانین حاکم بر خانه معدن اقدام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید