249767

نمایشگاه سراسری معدن در یزد گشایش یافت

دنیای معدن- هشتمین نمایشگاه سراسری معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته عصر سه شنبه در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد گشایش یافت.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی یزد در حاشیه گشایش آن به خبرنگار ایرنا گفت:این نمایشگاه با حضور ۵۸ شرکت در وسعت پنج هزار متر مربع برپا شده است.

احمد قافی اظهار کرد: در نمایشگاه یاد شده استان های یزد، تهران، کرمان و آذربایجان غربی حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه معدن به نمایشگاه گذاشتند.

قافی ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندیهای شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و افزود: کارگاه و سمینارهای آموزشی و برگزاری پنل های تخصصی در حوزه های انتقال تکنولوژی ماشین آلات و صنایع معدنی از برنامه های جانبی نمایشگاه یاد شده است.

دبیر و مدیر اجرایی خانه معدن استان یزد هم گفت: این رویداد تخصصی در راستای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطی بین تمام ذینفعان و همچنین تبیین نقاط قوت و موانع پیش روی فعالین اقتصادی بخش معدن استان برگزار می‌شود.

محمدعلی حاجی زاده افزود: تفاوت این دوره از نمایشگاه با سنوات قبل، حضور پررنگ خانه معدن استان و سایر سازمانها و تشکلهای تخصصی بخش معدن و ارائه مشاوره های تخصصی و آشنایی با آخرین دستاوردها و توفیقات دومین استان معدنی کشور در حوزه های اکتشافات معدنی، عناصر نادر خاکی، فناوری‌‎های معدنکاری و غیره است.

دبیر خانه معدن استان یزد با بیان اینکه برگزاری پنل های تخصصی از اصلی ترین برنامه های نمایشگاه امسال است، خاطرنشان کرد: در این پنلهای تخصصی به موضوعاتی نظیر نحوه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در معادن در اختیار دولت، ایجاد زنجیره ارزش عناصر نادر و راهبردی با رویکرد اقتصادی، هوشمند سازی معادن پرداخته خواهد شد.

وی یاد آور شد: این نمایشگاه از ۲۸ آذرماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید