252171

راه‌اندازی کارخانه کربن و نیروگاه‌های خورشیدی برنامه اولویت‌دار ایرالکو در سال جدید است

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) گفت: تسریع در راه‌اندازی کارخانه کربن صنعت امیرکبیر و پیگیری موضوع انرژی و نیروگاه‌های ۱۰۰ و ۵۰۰ مگاواتی خورشیدی در اراک از اولویت‌های مهم این شرکت در سال جدید است.

به گزارش دنیای معدن، «محمدحسین فروزان‌مهر» روز شنبه در گفت و گویی، افزود: ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های زمانبندی شده واحدهای مختلف شرکت بر اساس یک استراتژی کلان از دیگر برنامه‌های شرکت ایرالکو در سال جدید است.

وی بیان کرد: ایرالکو به عنوان نخستین تولیدکننده شمش آلومینیوم در خاورمیانه و پیشانی صنعت استان مرکزی ۲۳ درصد از سهم بازار آلومینیوم کشور را در حال حاضر در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: ما به عنوان سربازان عرصه تولید و خدمت نقش مهمی در اجرای فرمایشات معظم انقلاب اسلامی در تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های کلان دولت برعهده داریم.

فروزان‌مهر افزد: حدود ۲۵ سال است که مقام معظم رهبری هر سال را بنا به ضرورت، اصول و رویکردهای مختلف با عناوین اقتصادی نامگذاری می‌کنند و این موضوع برای ما به عنوان سربازان عرصه تولید و خدمت حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: تمام ارکان شرکت آلومینیوم ایران فعالیت‌های جدی را در زمینه تحقق شعار سال در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین سیاست‌های کلان دولت در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) با اشاره به اهمیت حضور بخش خصوصی در صنعت و اقتصاد با توجه به شعار سال، حوزه اقتصاد را خاکریز مقدم در شرایط کنونی کشور معرفی کرد و از مدیران ایرالکو در این صنعت استراتژیک به عنوان افسران این پیکار نام برد.

فروزان‌مهر بیان کرد: خود را سرباز کوچک نظام جمهوری اسلامی می‌دانم و برای اعتلای ارزش‌های نظام اسلامی، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و با همراهی و کمک تمامی پرسنل و خرد جمعی گام‌های موثر و مهمی برای توسعه و اعتلای شرکت آلومینیوم ایران برداریم.

شرکت آلومینیوم ایران( ایرالکو) اولین و بزرگترین تولید کننده شمش‌های آلومینیومی کشور است که در سال ۱۳۵۱ در اراک تاسیس شد.

این شرکت در مجموعه فضای کارگاهی به وسعت ۲۳۲ هکتار در کیلومتر پنج جاده اراک - تهران واقع شده است.

ایرالکو شرکت مادرتخصصی تولید آلومینیم در ایران است و تهیه آند مصرفی در فرآیند تولید این شرکت تاکنون از طریق صادرات دنبال شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید