99461

بازدید استاندار قم از طرح‌های بانک صنعت و معدن

دنیای معدن - مهدی صادقی استاندار قم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیة قم از طرح‌های بانک صنعت و معدن بازدید کرد.


به گزارش دنیای معدن از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، صادقی در حالی که مسؤولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست شعب این بانک در استان را به همراه داشت از گروه صنعتی گلریز قم، راما مهر آریا و مولدان صنایع شیمی بازدید به عمل آورد.
در پایان این بازدیدها صنعتگران قم ضمن اشاره به برخی مشکلات موجود، از اقدامات بانک صنعت و معدن جهت رفع مشکلات صنایع استان قدردانی کردند.
استاندار قم نیز خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط به مشکلات این بخش شده و بانک صنعت و معدن را به عنوان نمونه یک سازمان موفق معرفی کرد که با درک مشکلات بخش صنعت، موجب رضایتمندی فعالان صنعت و اقتصاد آن استان را فراهم آورده است .
گفتنی است گروه صنعتی گلریز قم مشتمل بر ١٣ شرکت مختلف است که در زمینه تولید الیاف مصنوعی، گرانول پلی اتیلن ترفتالات و فیلم‌های پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن فعالیت می‌کند و از سال ١٣٨٣ به دفعات از تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.
شرکت راما مهر آریا نیز تولیدکننده پفک و پاپ‌کورن با برند لوسی است که با مشارکت بانک صنعت و معدن ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر دارای مانده تسهیلات به مبلغ ١٦٠ میلیارد ریال نزد این بانک است وشرکت مولدان صنایع شیمی نیز از تسهیلات سرمایه در گردش بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید