98772

تخفیف 400 هزار دلاری مانوئل ژوزه به پرسپولیس؛ آن هم با این شرط!!

سال هاست که خارجی ها شکایت می کنند و فضای عمومی در فوتبال این است که «حالا حل می شود». درباره مانویل ژوزه، سرمربی سابق پرسپولیس هم همین حرف ها زده می شد اما پرسپولیسی ها به جایی رسیده اند که می گویند: «پرونده خیلی جدی است.» عبدی عضوی هیات مدیره پرسپولیس هم دیروز گفت: «باید خیلی این پرونده را جدی بگیریم و به سادگی از کنار آن عبور نکنیم.» دیروز پرسپولیسی ها در باشگاه بر سر این پرونده بحث زیادی داشتند و در نهایت قرار شد به هر شکل ممکن با نماینده ژوزه پای میز مذاکره بنشینند.
آنها خیلی زود از طریق یکی از مصری ها که اتفاقا رابطه نزدیکی با مانوئل ژوزه دارد، اقدامات خود را شروع کردند. مربی پرتغالی پایش را در یک کفش کرده بود که «با من بد رفتاری شده و پولم را می خواهم»، ولی مذاکرات کمی نتیجه داد و او گفت: «400 هزار دلار به پرسپولیس تخفیف می دهم ولی باقیمانده پول را باید در چند قسط بپردازند. اگر بدقولی کنند آن 400 دلار را هم نمی بخشم.»
با تخفیف مانوئل ژوزه حالا پرسپولیسی ها محکوم هستند که رقمی نزدیک به یک میلیون و 600 هزار دلار به مربی پرتغالی پرداخت کنند. این هم رقم کمی نیست و می تواند ضرر بزرگی به پرسپولیس بزند.

دیدگاهتان را بنویسید