98763

همایش بزرگداشت هفته بسیج در بانک صنعت و معدن برگزار شد

همایش بزرگداشت هفته بسیج با حضور علی‌اشرف افخمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان این بانک و دُر رییس قرارگاه جهاد صنعتی در بانک صنعت و معدن برگزار شد.
در این همایش افخمی با اشاره به این که در دوره دفاع مقدس نوجوانان بسیاری برای ایستادگی در برابر دشمنان به جبهه‌ها می‌رفتند گفت: روحیه بسیجی ارتباطی به سن و سال نداشت و افرادی در سنین مختلف به بسیجیان می‌پیوستند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه با اشاره به روحیه بسیجی گفت: بسیجی اهل خداست، اهل اخلاص در عمل است و به دنبال شهرت نیست.
وی پیشتازی، مسؤولیت پذیری، بصیرت و اعتدال‌گرایی را از صفات دیگر بسیجیان برشمرده و تصریح کرد بسیجی به هر جا که وارد شود نشاط و حرکت ایجاد می‌کند.
در این همایش سردار دُر نیز امنیت و سلامت را دستاورد بسیجیان کشورمان توصیف کرده و بیان داشت، کشور ما امروز در سایه امنیتی که به دست آمده است در حال توسعه صنعتی و اقتصادی است.
وی گفت: ما جزو معدود کشورهایی هستیم که تاریخ استقلال نداریم زیرا هیچگاه زیر یوغ بیگانگان نبوده‌ایم و اکنون نیز باید با تلاش و جهاد جایگاه خود را در اقتصاد جهانی حفظ کنیم.
این فرماندة بسیجی یک ایران صنعتی راعامل هراس کشورهای استکباری دانسته و افزود: با همکاری بانک صنعت و معدن مشکلاتی نظیر کمبود سرمایه در گردش در صنایع کشورمان خواهد شد و صنعتی پویا و بالنده در این کشور توسعه خواهد یافت.
در ابتدای این همایش، ابوالقاسمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک صنعت و معدن به تشریح نقش و رسالت بسیج در سال‌های دفاع مقدس و زمان حاضر پرداخت.
ابوالقاسمی در تشریح کلام امام خمینی (ره) که بسیج را شجره طیبه نامید، این شجره را پویا، ثمربخش و عامل حیات و سرزندگی کشورمان توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید