98582

نخست وزیر روسیه: القاعده و داعش محصول سیاست های آمریکا هستند

مدودیف با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا به جای مبارزه با تروریسم تلاش های خود را برای براندازی حکومت قانونی «بشار اسد» در سوریه متمرکز کرده است.
خبرگزاری اینترفاکس روسیه امروز (دوشنبه) به نقل از مدودیف افزوده است: آمریکا زمانی القاعده را تقویت کرد که منجر به بروز حادثه 11 سپتامبر در این کشور شد.
نخست وزیر روسیه افزود: اکنون همه کشورها باید به اتفاق هم علیه تروریسم مبارزه کنند و وضعیت را از شرایط کنونی متزلزل تر نکنند.
رئیس جمهوری آمریکا که کشورش عضو اصلی اردوگاه ضدسوری و حامی تروریست ها و گروه های مسلح است، دیروز از روسیه برای سرکوب تروریست ها انتقاد کرده و گفته بود: رویکرد مسکو مقابله با داعش نیست.
نیروی هوا فضای روسیه در جریان 56 روز عملیات ضد تروریستی با همکاری ارتش سوریه تاکنون نزدیک به شش هزار مقر و پایگاه تروریست ها به ویژه داعش را در این کشور نابود کرده است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر و عربستان با همکاری رژیم صهیونیستی از پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» برنامه جذب و اعزام تروریست های افراطی را از سراسر جهان به سوریه و همچنین سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش آغاز کردند. براساس تازه ترین گزارش سازمان امنیت فدرال روسیه 30 هزار تروریست از 100 کشور در صفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.

دیدگاهتان را بنویسید