98224

فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد احداث می شود

دنیای معدن -مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد احداث می‌شود و ظرفیت تولید این کارخانه به دوبرابر می‌رسد.

سید نعیم امامی با اشاره به اینکه فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد احداث می شود، اظهار داشت: با بهره برداری از فاز دوم این کارخانه زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه فراهم می شود.

وی عنوان کرد: کارخانه سیمان شهرکرد هم اکنون یکی از مهمترین کارخانه های سیمان کشور است که در مسیر جاده بروجن - شهرکرد قرار دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: کیفیت بالای سیمان این کارخانه موجب شده است که زمینه صادرات ان به کشور های مختلف از جمله عراق مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: امسال افزون بر ۲۳۷ هزار تن سیمان از این کارخانه به عراق صادر شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تولید این کارخانه در سالجاری، اظهار داشت: بیش از ۵۳۸ هزار تن سیمان و ۳۱۸ هزار و ۴۷۸ تن کلینکر در کارخانه سیمان شهرکرد تولید شده است.

سید نعیم امامی با اشاره به اینکه صادرات سیمان از استان چهارمحال و بختیاری درآمد خوبی برای استان و کشور به همراه دارد، ادامه داد: صادرات سیمان از چهارمحال و بختیاری ۱۱ میلیون دلارارزآوری برای استان در پی داشته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کارخانه سیمان شهرکرد با اشتغالزایی مستقیم ۴۰۰ نفر، در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهرکرد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید