98188

فروش ویژه 400 مجتمع مسکونی در تهران

پیش‌بینی می‌کردیم در شش ماهه دوم سال شاهد رونق بیشتر در بازار مسکن باشیم، یادآور شد: اما در مهرماه سال 94 این اتفاق روی نداد و هم در تهران و کشور شاهد کاهش حجم معاملات بودیم.

حسام عقبایی در نشست خبری سومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات افزود: یکی از عوامل ناپایداری اقتصادی، عدم گردش مالی در کشور است و عمده تولیدکنندگان ساختمان در فروش، به دلیل نبود مشتری یا بودن مشتری که توانایی ندارد دچار رکود شده اند،‌از این رو تسهیلات ویژه‌ای را برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌کردیم در شش ماهه دوم سال شاهد رونق بیشتر در بازار مسکن باشیم، یادآور شد: اما در مهرماه سال 94 این اتفاق روی نداد و هم در تهران و کشور شاهد کاهش حجم معاملات بودیم.

وی با بیان این‌که فرصت ارائه تسهیلات فروش ویژه املاک در نمایشگاه را فراهم خواهیم کرد، تصریح کرد: پیشنهاداتی از سوی انبوه‌سازان و مالکان در این حوزه مطرح شده که آن هم بحث تهاتر است که در نمایشگاه به آنها پرداخته می‌شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌‌که حدود 40 شرکت خارجی در نمایشگاه مذکور حضور خواهند داشت، یادآور شد: علاوه بر تسهیلات ویژه، فروش ویژه املاک نیز در نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی گفت: در تهران انبوه سازان اعلام آمادگی کرده اند 400 مجتمع مسکونی را که بین یک واحد تا 100 واحدی هستند را با تخفیف و به صورت اقساطی فروش ویژه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید