96599

کاظمیان: استقلال 7 دربی است که نبرده / جمعه عروسی در کوچه پرسپولیسی هاست!

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها زیر فشار روانی بیشتری قرار دارند، چرا که بعد از دربی 73 رنگ پیروزی را ندیده‌اند

جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص شرایط روحی سرخابی‌ها قبل از دربی گفت:« با توجه به برد رفت و برگشت پرسپولیس در فصل قبل، فشار زیادی بر روی بازیکنان استقلال است و این موضوع می تواند نکته مثبتی برای پرسپولیس ها باشد تا بتوانند برنده بازی باشند.»

وی ادامه داد:« از دربی 73 تا الان که حدود 7 دربی است که استقلال موفق به برد پرسپولیس نشده است و در حال حاضر هم بازیکنان پرسپولیس سرحال تر هستند و امیدوارم این عاملی باشد برای پیروزی پرسپولیس در دربی 81.»

کاظمیان در مورد ترکیب دو تیم در دربی افزود:« استفاده از بازیکنان جوان در دربی باعث هیجان زدگی مخصوصا برای بازیکنانی که اولین بار در این بازی حاضر هستند می‌شود. خودم زمانی که برای بار اول در دربی بازی کردم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتم. از نظر من هر چقد ترکیب دو تیم باتجربه تر باشد بازی زیباتری را شاهد هستیم.»

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد نتیجه بازی دربی بیان داشت:« به شخصه دوست دارم پرسپولیس برنده دیدار باشد و با توجه به آمادگی بالای سرخ پوشان در این هفته ها برد در دربی چیز دور از انتظاری نیست. امیدوارم جمعه در کوچه پرسپولیسی ها عروسی باشد و هواداران سرخ شاد ورزشگاه را ترک کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید