95874

افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن با حضور وزیر معادن افغانستان

دنیای معدن - یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، ‌صنایع معدنی،‌ تجهیزات،‌ ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور وزیر معادن و نفت افغانستان و رییس هیات عامل ایمیدرو افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، در مراسم افتتاح این نمایشگاه همچنین سید حسین هاشمی استاندار تهران،‌ محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی ایران،‌ نصیر احمد نور سفیر افغانستان در ایران و محمد رضا بهرامن رییس خانه معدن ایران نیز حضور داشتند.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته که به «اکسپو خانه معدن ایران/ ایران کان مین 2015» شهرت دارد از روز 25 تا 28 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.
پس از مراسم افتتاحیه،‌ داوود شاه صبا وزیر معادن و نفت افغانستان به همراه مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و دیگر مسوولان، از غرفه های داخلی و خارجی این نمایشگاه دیدن کردند و در جریان جدیدترین دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی قرار گرفتند.
هیات افغانستان به سرپرستی وزیر معادن و نفت آن کشور در بعد از ظهر امروز با هدف توسعه روابط دو طرف در بخش معادن،‌ جلسه ای با رییس هیات عامل ایمیدور برگزار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید