95725

خطر ایست قلبی در کمین هواداران پرسپولیس/ ارتش سرخ به هوش باشد


شاید بازیکنان پرسپولیس باید توجیه شوند که پس از ایستادن قلب هادی نوروزی قلب‌های هواداران این تیم در خطر است و نباید از دستورات برانکو سرپیچی کنند و به فکر نتایج روزهای آینده پرسپولیس هم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاجعه فوت هادی نوروزی سی ساله، کاپیتان پرسپولیس را با هیچ متری نمی‌توان اندازه‌گیری کرد اما واقعیت این است که فاجعه بزرگتری هم در صورت عدم مهار تالمات روحی پی‌آمده از این رخداد کمین کرده است.

برانکو بالاخره خودش را جمع و جور و اعلام کرده که باید بازیکنان خودشان را پیدا کنند و دیگر هم کسی حق ندارد در مراسمی برای هادی نوروزی شرکت کند بلکه برای شادی روح کاپیتان باید تمرکز کنند و به زندگی برگردند و به فکر تیم‌شان و مردم باشند.

با وجود این هشدار اما سه بازیکن دوباره در مراسمی در کپورچال و بابل شرکت کردند و برخی دیگر هم در تهران با وجود خستگی فراوان از تمرینات در مراسم بزرگداشت کاپیتان شرکت کردند.

برانکو که خودش هم حال و روز خوبی ندارد در واقع امروز با یک مسئولیت سخت مواجه است و باید بداند و حتما می‌داند که در صورت عدم تثبیت پرسپولیس در آینده نزدیک قلب‌های بی‌شمار دیگری هم در خطر ایست قلبی به دلیل نتایج بد ارتش سرخ هستند و البته که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

کم نبوده‌اند قلب‌هایی که از فرط نگرانی و ناراحتی برای پرسپولیس و استقلال ایستاده‌اند. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، از پای تلویزیون و البته از داخل ورزشگاه این ماجرا‌ها وجود داشته و همیشه و در هر بازی هواداران این دو تیم را تهدید می‌کند.

در واقع بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که با جایگاه کنونی تیم در جدول اگر به خود نیایند و امتیاز‌های لازم را کسب نکنند حتما هواداران این تیم روزهای بدی خواهند داشت و هر اتفاقی هم برای پیر و جوان ممکن است.

برانکو این مهم را می‌داند، خوردبین و دیگر بزرگان تیم هم این موضوع را درک می‌کنند و لازم است که بازیکنان هم متوجه باشند که کارهای‌شان مستقیما با قلب مردم ارتباط پیدا می‌کند.

در این شرایط شاید باید متوجه باشند که چه مسئولیت سنگینی روی دوش بازیکنان است، جلوگیری از ایست قلبی هواداران با ایجاد شرایط بهتر برای پرسپولیس.

دیدگاهتان را بنویسید