95723

وقتی استقلالی های پرسپولیسی میشوند

مهدی رحمتی قرار است در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و دلیلش چیزی نیست جز هادی نوروزی.
تیم فوتبال پرسپولیس و یاران هادی قرار است برای بزرگداشت هادی نوروزی به مصاف یکدیگر بروند و مهدی رحمتی دروازه بان استقلال نیز در کنار سرخپوشان به میدان خواهد رفت البته به غیر از رحمتی دیگر استقلالی ها یعنی خسرو حیدری در این مسابقه به میدان می روند.

در گذشت هادی نوروزی باعث اتحاد بین بازیکنان و حتی روزنامه های سرخابی شد.

حالا به جای کری خوانی های بعضاً زشت و بی منطق، شاهد رویش گل های صلح بین هواداران دو باشگاه هستیم. چقدر این حرف هایی که می خوانیم و آن پُست هایی که می بینیم، زیباست. هادی قلب بزرگی داشت و شاید به خاطر هادی است که استقلالی ها و پرسپولیسی ها، اسلحه های شان را کنار گذاشته و حالا در کنار هم برای نوروزی فاتحه خوانی می کنند. این تصویر زیبا، مربوط به فوتبال ایران است؛ فوتبالی که جنجال های بی خود، پیرامون آن را فرا گرفته اما هنوز می تواند در این روزهای سخت، راهش را پیدا کند. پرسپولیس و استقلال در واقع دو برادر خشن هستند که به وقتش، دست یکدیگر را می گیرند.

در روزهایی که باشگاه های لیگ برتری به غیر از انتشار پیام تسلیت، کار خاصی برای فوت هادی انجام ندادند و شاهد سکوت کانون هواداران باشگاه های دیگر بودیم، استقلالی ها برای نوروزی کاپیتان پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند. حس و حال این روزهای فوتبال ایران و اتحاد مهربانانه بین سرخابی ها کاش تا همیشه باقی می ماند.
این دیدار به احتمال زیاد در چهلمین روز فوت مرحوم هادی نوروزی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید