95720

به خاطر هادی استادیوم را پر کنید

،دفاع چپ جوان پرسپولیس دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و کاملا آماده دیدار با صبای قم است.

وحید حیدریه در مورد اوضاع پرسپولیس گفت: شرایط در حال حاضر بهتر شده هم از لحاظ روحی و روانی و هم تمرین کردن بهتر شده ایم اوایل که هادی فوت کرده بود همه به هم ریخته بودند نه کادرفنی و نه بازیکن شرایط خوبی نداشتند و شوکه بودیم نمی‌ دانستیم خوابیم یا بیدار ولی به مرور زمان بهتر شدیم خیلی سخت است هادی بین‌مان نیست ولی باید این موضوع را قبول و سعی کنیم روحش را شاد کنیم هر کسی چه داخل زمین باشد چه نباشد باید روح هادی را شاد کند به شخصه در این چند ماهه که پیش هادی بودم خیلی چیزها از او یاد گرفتم هر بازی ای که کنیم و هر بردی که بیاوریم را به روح هادی تقدیم می‌کنیم.

این بازیکن که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود در مورد شرایط حال حاضرش ادامه داد: خدا را شکر مصدومیم کامل برطرف شده گرچه درد مچ پا همیشه همراه من هست و مشکلی برای تمرین یا بازی کردن ندارم و از شرایط خوبی برخوردار هستم.

حیدریه که همیشه عضو ثابت تیم‌ملی امید بود اما این بار به دلیل مصدومیت از همراهی تیم‌ملی بازماند در این باره می‌ گوید: همه بازی های تیم‌ملی امید را پیگیری می‌ کنم و خوشحالم که به فینال رسیده اند مطمئنم فردا هم یک بازی خوب انجام می‌ دهند و قهرمان می‌ شوند. من به کادرفنی و بچه ها ایمان دارم زیرا آنها از لحاظ فنی خوب هستند گرچه سوریه حریف ایران تیم های خوبی را پشت سر گذاشته است امیدوارم ملی‌پوشانمان با قهرمانی برگردند.

مدافع سرخپوشان تهران در مورد دیدار با صبا نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظرم بازی با تیم های آقای دایی سخت است درست است یک مدتی بچه ها از لحاظ روحی روانی خوب نبود اما تاثیری که مربی مان آقای برانکو روی تیم دارد شک نکنید که برای برد می‌ رویم و چیزی برای از دست دادن نداریم ما توان گرفتن سه امتیاز را داریم.

حیدریه در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس افزود: از هوادارانمان می‌ خواهم به خاطر هادی هم که شده روز جمعه استادیوم را پر کند تا ان‎شاءالله روح هادی هم شاد شود. هواداران مطمئن باشند به چیزی جز برد فکر نمی‌ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید