95712

تولید روزانه 7 هزار تن سیمان در صوفیان / احداث فضای سبز سیمان صوفیان بیش از حد استاندارد است

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با بیان اینکه احداث فضای سبز در این واحد صنعتی بیش از حد استاندارد است، گفت: شرکت سیمان صوفیان ظرفیت تولید روزانه بیش از 7 هزار تن سیمان را داراست.

حسین کاظمی ظهر امروز در هفتمین همایش مدیران، مسئولان و رابطان محیط زیست هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین اظهار داشت: با بیان اینکه 15 هکتار از فضای 145 هکتاری این مجموعه صنعتی به فضای سبز اختصاص دارد، اظهار داشت: این مقدار 15 هکتار بیش از مقدار تکلیف شده برای اختصاص فضای سبز در یک واحد صنعتی است.

وی افزود: تمام استانداردهای زیست محیطی و استانداردهای مربوط به مصرف انرژی در شرکت سیمان صوفیان رعایت می شود که همین موضوع موجب انتخاب این واحد به عنوان صنعت سبز طی سال گذشته شد.

وی با بیان اینکه احداث فضای سبز در این واحد صنعتی بیش از حد استاندارد است، تصریح کرد: طی سال 92 سیستم پایش لحظه ای دودکش های اصلی در شرکت سیمان صوفیان بهره برداری شده است.

کاظمی یادآور شد: در زمینه شاخص های آلایندگی نیز طی 6 ماه نخست امسال با مدت مشابه در سال گذشته شاهد سیز نزولی در این زمینه هستیم.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با اشاره به اینکه این واحد ظرفیت تولید روزانه بیش از 7 هزار تن سیمان را داراست، تاکید کرد: الزام و تعهد مدیران و کارکنان سیمان صوفیان در مورد مسائل زیست محیطی در حال حاضر قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی راه اندازی حمل ریلی محصولات در سطح داخلی کشور را یکی دیگر از اقدامات این شرکت برای کمک به محیط زیست و کاهش آلایندگی و همچنین کاهش مصرف انرژی عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید