95709

حسینیان: تهدیداتم علیه صالحی و ظریف جدی بود؛ عذاب وجدان هم ندارم

یک عضو جبهه پایداری گفت: به خاطر صحبت هایم خطاب به صالحی عذاب وجدان ندارم و این صحبت ها کاملا جدی بود.
به گزارش ایسنا، روح الله حسینیان که امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد ه بود، گفت: بنده در وسط معرکه روز مجلس حضور داشتم، همین مسأله موجب ناراحتی ام در شب شد و از آنجا که قرص قلب می خورم شب به بیمارستان رفتم.
وی در تشریح گفته هایش خطاب به ظریف و صالحی گفت: جریان از این قرار بود که پس از صدور بیانیه لوزان وقتی آقای ظریف در جلسه کمیسیون حضور یافت ایرادی را متوجه ایشان کردم و به ایشان گفتم 20 درصد را از بین بردید، کارخانه آب سنگین اراک را که پلوتونیوم تولید می کند از بین بردید و یک حربه روانی به دست دشمن دادید. اگرچه دنبال ساخت بمب هسته ای نیستیم اما دشمن خیال می کرد جمهوری اسلامی ایران از چنین توانایی بالقوه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: به ایشان تاکید کردم با از بین رفتن این دو حربه رژیم صهیونیستی هر روز ما را به بمباران هسته ای تهدید خواهد کرد. اتفاقا چند روز بعد وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی ایران را به بمباران هسته ای تهدید کرد. مجددا به آقای ظریف یادآور شدم اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند و آمریکا به خاطر برجام به ایران حمله کند، مردم شما را دستگیر و محاکمه می کنند و بنده هم اگر کاره ای باشم، آقای صالحی شما را وادار می کنم قلب راکتور اراک را از سیمان خالی کنید و شما را داخل آن می اندازم و دور شما سیمان می ریزم. بنده نگفتم سیمان را روی سر ایشان می ریزم بلکه گفتم دور ایشان می ریزم.
وی که در جریان تصاویر و مطالب طنزگونه که در پی تهدید رئیس سازمان انرژی اتمی به مرگ در فضای مجازی منتشر شده است گفت: از طریق فرزندان و دوستانم این مطالب و تصاویر را دیدیم و خواندم و با هم کلی خندیدیم.
نماینده مردم تهران با اشاره به تصویب طرح برجام و تاثیر آن گفت: ان شاء الله این گل و بلبل وعده داده شده آقای روحانی اتفاق بیفتد، همه مشکلات اقتصادی کشور رفع شود، تورم از بین برود، حتما از رکود عبور کنیم و کشور پررفاهی داشته باشیم. بنده برای چنین روزی دعا می کنم.
وی افزود: به ظریف و صالحی گفتم که امیدوارم پیش بینی ام از برجام اتفاق نیفتد ولی اگر افتاد با شما همان خواهم کرد که گفتم.
حسینیان با دفاع از عملکرد دولت قبل در مسأله هسته ای گفت: فلان دولت قرار بود اورانیوم 3/5 درصد بدهیم و سوخت 20 درصد بگیرم و هیچ صحبتی از انجام غنی سازی در داخل خاک ایران نبود. اگر آن قرارداد اجرایی می شد بسیار به نفع ایران بود اما برخی آقایان که سخت دنبال تصویب برجام بودند به شورای امنیت ملی رفتند و این قرارداد را به هم زدند. اگر این قرارداد اجرا شده بود امروز به اینجا نمی رسیدیم
این عضو جبهه پایداری در برابر اصرار خبرنگاران برای افشای نام افراد مورد اشاره اش گفت: زور که نیست، نمی خواهم اسمی را اعلام کنم مگر به شما خبرنگاران یاد نداده اند که طرف مقابل را مجبور به صحبت کردن نکنیم.
حسینیان در واکنش به تصویب برجام گفت: اگر صد بار دیگر این طرح در مجلس تصویب شود باز آن را خلاف قانون اساسی می دانم و هرگز چنین قانونی تبعیت نمی کنیم و اگر زمانی به قدرت برسم زیر این قرارداد می زنم.

دیدگاهتان را بنویسید