92483

ایجاد رانت با قیمت گذاری ناصحیح در زغال سنگ و گل گهر

دنیای معدن - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گذاری ناصحیح در زغال سنگ و گل گهر موجب ایجاد رانت شده است و این امر برای ما قابل قبول نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش دنیای معدن، محمدرضا پورابراهیمی شامگاه سه شنبه در آیین جشن بومی سازی قطعات معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های وابسته اظهار داشت: وزیر کشور در آیین معارفه رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان گفت، استانداران باید از آب، هوا و خاک خلق ثروت کنند و استانداری برای کرمان انتخاب کردیم که این کاره است.

وی بیان داشت: با حضور رزم حسینی در راس استان کرمان فعالیت های خوبی در حال انجام است و رویکرد استان در بخش های مختلف قابل تامل است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رتبه فضای کسب و کار ایران در جهان و همچنین رتبه کسب و کار استان کرمان در کشور مطلوب نبود، ابراز داشت: شاهد افزایش رتبه کرمان در کسب و کار و قرار گرفتن این استان در نیمه نخست جدول هستیم.

پورابراهیمی ادامه داد: ارتقای شاخص کسب و کار کرمان در کشور بیانگر موفقیت استاندار کرمان و سایر مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گفته استاندار کرمان مدت زمان اعطای مجوزهای جهاد کشاورزی در استان از دو یا سه هفته به یک روز رسیده است.

پورابراهیمی یادآور شد: در مجلس به صورت موازی با دولت بحث افزایش اختیارات استانداران را مطرح کردیم و این آمادگی وجود دارد که کرمان به عنوان استان پایلوت در حوزه افزایش اختیارات وارد عمل شود.

وی بیان داشت: قیمت گذاری ناصحیح در زغال سنگ و گل گهر موجب ایجاد رانت شده است و این امر برای ما قابل قبول نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید