91870

اخراچ شبانه ۳۹کارگر قرار دادی کارخانه «سیمان کارون»

دنیای معدن -۳۹کارگر قرار دادی کارخانه «سیمان کارون» در خوزستان به دلیل اتمام قرارداد کاری، با دو ماه حقوق معوقه اخراج شدند.

به گزارش دنیای معدن از منابع خبری ایلنا، شب گذشته - ۳۱ مرداد ماه- به حدود ۳۹نفراز کارگران قراردادی شاغل در کارخانه سیمان کارون در شهر کلگیر شهرستان مسجد سلیمان اعلام شده است به دلیل اتمام اعتبار قرار داد کارشان دیگر برای آن ها در این واحد صنعتی شغلی وجود ندارد.

به گفته این منبع خبری، این واحد تولید کننده سیمان بیش از ۳۲۰ کارگر رسمی، قراردادی و پیمانی مشغول به کار هستند که هر کدام از آنان دو ماه حقوق طلب دارند. کارگران قرار داد ی هم با سوابق یک تا ۱۵ سال زیر مجموعه یک شرکت پیمانکاری تامین کننده نیروی انسانی کار می کنند.

به ادعای کارگران قرار دادی سیمان کارون، پیش از این - اول شهریور ماه سال ۹۳- تعداد ۶۵ نفراز کارگران قراردادی شاغل در کارخانه سیمان کارون به بهانه اتمام قرار داد کاری اخراج شده بودند که ۲۹ نفر(که اسامی آنان در لیست اخراج امروز نیز است) بعد از پی گیری از نهادهای دولتی مستقر در استان همچون استانداری، فرمانداری، اداره کار و اعضای شورای شهر «گلگیر» در اوایل مهر ماه سال ۹۳ مجددا به کارشان بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید