90834

گفتگوی اختصاصی دنیای معدن با مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن :

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی در بهمن ماه

دنیای معدن -مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن از برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه معدن، صنایع معدنی، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته از 6 الی 9 بهمن‌ماه سال جاری با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش خبر داد.

صبا نمایشی- به گزارش خبرنگار دنیای معدن، محمود بندرچی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، خانه صنعت، معدن و تجارت و سایر تشکل‌های همسو برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف زیربنایی این صنایع، ایجاد تعامل بین مدیران، دست اندرکاران، اساتید دانشگاه‌ها، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های داخلی، خارجی و نمایندگی‌های خارجی فعال در این حوزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت حدود 21 هزار مترمربع برگزار شود، اظهار کرد: این نمایشگاه از آن جهت در جزیره کیش برگزار خواهد شد که علاوه بر دسترسی آسان بهترین منطقه آزاد تجاری کشور محسوب می شود، همچنین این جزیره دارای فضای مناسبی برای برگزاری چنین نمایشگاه هایی است که سرمایه گذاران می توانند در فضایی رضایت بخش از معافیت مالیاتی نیز بر خوردار شوند.

بندرچی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه چند همایش برگزار خواهند شد، اضافه کرد: پیش‌بینی برگزاری چند همایش در زمینه‌های سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی انجام شد که بیش‌ترین انرژی این همایش‌ها مربوط به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فراوری مواد معدنی است. همچنین در همین راستا شهرک متالورژی استان گلستان نیز معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر این اساس موقعیت به وجود آمده فرصت مناسبی است تا بخش‌های خصوصی و دولتی با بر قراری ارتباط بیشتر بتوانند در مسیر رشد و توسعه صنایع معدنی همگام شوند ضمن اینکه در جریان برگزاری نمایشگاه می‌توانند بهترین موقعیت‌ را نیز برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن در ادامه به حضور سرمایه گذارانی با طرح‌های بیش از 200 هزار یورو اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی این نمایشگاه آشنایی با زمینه‌های سرمایه‌گذاری و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، صنایع معدنی، صنایع سیمان و متالورژی است که شرکت‌های خارجی می‌توانند در راستای این اهداف طرح‌هایی که ارزش آن‌ها بیش 200 هزار یورو هست را در این مکان به نمایش بگذارند.

او درباره حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه امسال نیز توضیح داد: تا کنون با بیش از 8 کشور از جمله استرالیا، آفریقای جنوبی آلمان ایتالیا، ترکیه، چین، روسیه و قزاقستان تفاهم نامه همکار معقد شده است که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بندرچی در پایان افزود: امیدواریم شرکت‌های معدنی و غیره از تمامی حوزه‌ها مانند تجهیزات، ماشین آلات و فراوری در نمایشگاه حضور فعال داشته باشند و ما نیز در این راستا آماده هر گونه استفاده و بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند مدیران و کارشناسان این حوزها هستیم.

www.Rastak-expo.com

دیدگاهتان را بنویسید