90802

خراسان رضوی قطب صادرات سنگ های قیمتی است

دنیای معدن - رئیس سازمان گمرک ایران گفت: از سال های گذشته خراسان رضوی به عنوان قطب تولید و صادرات سنگ های قیمتی شناخته می شود و وظیفه خود می دانیم در زمینه تسهیل صادرات این محصول کمک کنیم.

به گزارش دنیای معدن، مسعود کرباسیان ظهر امروز در ویژه برنامه افتتاح چند پروژه گمرک مشهد اظهار داشت: فراهم شدن شرایط پرداخت الکترونیکی، سهولت فعالیت های اقتصادی مردم در زمینه صادرات و واردات را به همراه داشته است و باید این رویه ادامه پیدا کند.

رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه ایران از سوی سوئیس به عنوان قطب پروانه گمرک الکترونیک شناخته شده است، بیان کرد: همچنین با هماهنگی های انجام شده قرار است در استان خراسان رضوی به عنوان نخستین استان، سازمان آسیکودا در گمرک راه اندازی شود.

کرباسیان تاکید کرد: این مسئله با هدف تسهیل در صادرات و واردات برای نخستین بار و به صورت پایلوت در خراسان رضویس راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این با توجه به ظرفیت های بالایی که در خراسان رضوی وجود دارد باید پنجره واحدی برای صادرات و واردات در استان در نظر گرفته شود.

کرباسیان تاکید کرد: از سال های گذشته خراسان رضوی به عنوان قطب تولید و صادرات سنگ های قیمتی شناخته می شود و وظیفه خود می دانیم در زمینه تسهیل صادرات این محصول کمک کنیم.

وی افزود: علاوه بر این با تبادل و تعامل مناسب در استان خراسان رضوی پروانه الکترونیک جایگزین پروانه کاغذی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید