90549

سیف‌اللهی:از بازی‌ مقابل‌ پرسپولیس‌ حس‌ خوبی‌ دارم!

روح الله سیف‌اللهی بعد از 3 سال جدایی از پرسپولیس دلیل این امر را مفصل توضیح می‌دهد:

مریض نیستم الکی خودم را زمین بزنم

بعد از بازی با سپاهان مصاحبه کردم و گفتم در صحنه ای که در آن دیدار کارت زرد دریافت کردم بازیکن حریف مچ پای من را زد و پنالتی بود ولی گفته بودم در کار کارشناسان دخالت نمی‌ کنم. تا اینکه شب گذشته در برنامه نود حرف من ثابت و مشخص شد کارت زرد بی خودی به من داده شده اگر آن پنالتی برای ما گرفته می‌ شد، می‌ توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم و یک امتیاز بگیریم. الان هم نمی‌ دانم چه بگویم فقط می‌ دانم این مساله به ضررمان تمامشده و اینکه دیشب گفته شد باید پنالتی می‌ شد، هیچ سودی برای ما ندارد ولی چیزی که واضح است باید گرفته شود. من که مریض نیستم وقتی در موقعیت تک به تک قرار گرفته ام خودم را زمین بزنم. من نمی‌ دانم چرا داوران روی مهاجم سرعتی زوم کرده اند.

پرسپولیس اولین باشگاه من بود

من 2 سال در تیم پرسپولیس حضور داشتم و خاطرات خوب و بد زیادی با این تیم دارم. پرسپولیس باعث پیشرفت من شد و با این تیم قهرمان جام‌حذفی شدم. هر چه دارم از پرسپولیس است و نمی‌ توانم این مساله را نکار کنم، از تیم های پایه پرسپولیس کارم را شروع کرده ام. ابتدا در تیم ب پرسپولیس بودم و سپس به تیم بزرگسالان راه یافتم. پرسپولیس اولین باشگاه من بود و از اینکه این هفته مقابلش بازی داریم، حس خوبی دارم. چه مقابل این تیم بازی کنم، چه نکنم حس خوبی دارم.

بازی کردن در پرسپولیس سخت بود

در مورد اینکه چرا من از پرسپولیس دور شدم باید بگویم که عدم توجه به جوان ها باعث این مساله شد. آن موقع من 18 سالم بود. در زمان آقای دایی و عبدی به تیم بزرگسال پرسپولیس راه یافتم و آن موقع کسانی چون آقایان کریمی و مهدوی‌کیا در پرسپولیس حضور داشتند. آنها بازیکنان بزرگ و الگوی من بودند و با آن شرایط بازی کردن در پرسپولیس سخت بود.

آقای دایی به پیشرفت جوان ها اهمیت می‌دهد

من باید دیده می‌ شدم اما امکانش وجود نداشت. اما من همیشه تلاشم را کرده ام و خدا را شکر می‌ کنم الان اینجا هستم. باز هم می‌ گویم پرسپولیس باعث پیشرف من شد و فقط اتفاقات فوتبالی من را از این تیم دور کرد. قطعا فوتبال و استعداد من در پرسپولیس دیده نمی‌ شد بنابراین تصمیم گرفتم جدا شوم. قبل از اینکه به داماش بروم یعنی 3 سال پیش با آقای دایی صحبت کردم و گفتم می‌ خواهم جدا شوم ایشان هم قبول کرد و گفت اگر فکر می‌ کنی به نفع ات که جدا شوی برو. آقای دایی مربی ای است که خیلی به پیشرفت جوان ها اهمیت می‌دهد من هم جدا شدم و به داماش گرفتم و الان هم در خدمت استقلال‌خوزستان.

فولادی ها گفتند زمین غدیر افتضاح بوده

بعد از اتمام بازی فولادخوزستان و راه‌آهن که در ورزشگاه غدیر انجام شد، حرف و حدیث های زیادی درباره چمن ورزشگاه پیش آمد، ورزشگاهی که قرار است این هفته ما در آن با پرسپولیس بازی کنیم. من با دو، سه نفر از بچه های فولاد صحبت کردم. آنها می‌ گفتند زمین افتضاح بوده هم موج داشته و هم بلند بوده و اصلا نمی‌تواستند در آن بازی کنند ولی تا روز بازی ما با پرسپولیس یک هفته از این مساله گذشته است و قطعا مسوولین رسیدگی کرده اند. ما تیم بزرگی داریم و به دنبال امتیاز هستیم. پرسپولیسی ها همین طور برای همین کیفیت زمین برایمان خیلی مهم است.

مربی صلاح بداند مهاجم نوک هم بازی می‌کنم

در رده های پایه که بودم همیشه کناره ها بازی می‌ کردم و گاهی اوقات با صلاح کادرفنی مهاجم نوک بازی می‌ کردم. من یک بازیکن سرعتی هستم و در گوش چپ و راست بازی می‌ کنم که هیچ کدامشان برایم فرقی نمی‌ کند اما اگر مربی تصمیم بگیرد مهاجم نوک باشم، با کمال میل قبول می‌ کنم. من همیشه میل گلزنی بالایی دارم. پارسال 5 گل زدم که از آمار گل خودم راضی نبودم. انشاالله امسال گل های بیشتری خواهم زد.

دیدگاهتان را بنویسید