90547

بازیکن آزاد اعلام شدم | از ابتدای فصل دایی دنبال من بود | احتمالا به صبا می روم!

محمد عباس زاده در خصوص شکایت خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من بعد از اینکه نتوانستم رضایت نامه خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنم فصل نقل و انتقالات را از دست دادم. به همین دلیل به سازمان لیگ رفتم تا از آنها کمک بخواهم و همچنین شکایتی را هم علیه باشگاه پرسپولیس تنظیم کردم که قرار شده است روز شنبه در خصوص آن کمیته انضباطی تصمیم گیری کند.

وی درباره اینکه سازمان لیگ چه تصمیمی را درباره وی گرفته است، بیان داشت: سازمان لیگ با توجه به اینکه حق را به من داد من را بازیکن آزاد اعلام کرد و همچنین اعلام کرد که می توانم حق و حقوق خود را دریافت کنم. البته با توجه به اینکه حالا من بازیکن آزاد هستم می توانم به یک تیم جدید بپیوندم.

مهاجم فصل گذشته سرخپوشان در خصوص اینکه قرار است به کدام تیم ملحق شود، اذعان داشت: با توجه به اینکه از ابتدای فصل باشگاه صبا و علی دایی به دنبال من بود حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد من به باشگاه صبای قم خواهم پیوست.

عباس زاده در پایان در خصوص وضعیت مسعود همامی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که من در روزهای گذشته به تنهایی پیگیر وضعیت خودم بودم و از مسعود همامی خبری ندارم و نمی دانم قرار است چه تصمیمی برای خود بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید