90500

پیشرفت فیزیکی کارخانه زغال شویی البرز مرکزی 81 درصد است

دنیای معدن - فرماندار شهرستان سوادکوه از پیشرفت فیزیکی 81 درصدی کارخانه زغال شویی البرز مرکزی خبر داد.

به گزارش دنیای معدن در شهرستان سوادکوه، رجبعلی وهابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری سوادکوه با اشاره به عملکرد دو سال اخیر دولت تدبیر و امید به اجرای الگوی نرمش قهرمانانه و اجرای رهنمود های مقام معظم رهبری در ارتقای توان مدیریتی کشور و دست یابی به برنامه جامع اقدام مشترک هسته ای، گفت: بیانیه برجام ثابت کرد که مذاکرات هسته ای ایران با کشور های دیگر می تواند به الگوی جهانی تبدیل شود.

وی به واکنش ملی و بین المللی درباره مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: دیدگاه های مثبت مراجع و علما و خوشحالی مردم و بسیاری از کشورها و انزوای رژِیم صهیونیستی از نتایج موفقیت هسته ای کشور است.

* پیشرفت فیزیکی 81 درصدی زغال شویی البرز مرکزی

فرماندار سوادکوه به خسارات سیل اخیر در سوادکوه اشاره کرد و گفت: سیل اخیر به 70 درصد از راه روستایی، منازل مسکونی و زیر ساخت های شهرستان خسارت زد و در این واقعه شاهد حضور استاندار، معاونان استانداری و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و مسئولان دیگر بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همدلی و هم زبانی مسئولان در ارائه خدمات به مردم و مدیریت بحران شهرستان سوادکوه قابل تقدیر است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به وضعیت کارخانه البرز مرکزی و برنامه های در حال انجام البرز مرکزی و تأثیر آن در کاهش بیکاری شهرستان، گفت: شاهد پیشرفت 61 درصدی اکتشاف معادن زغال، 81 درصدی زغال شویی و 12 و نیم درصد کک سازی زغال سنگ البرز مرکزی هستیم.

وهابی با اشاره به آمادگی ادارات و نهادها برای برای گرامیداشت هفته دولت گفت: ادارات و نهاد های سوادکوه برای انعکاس گزارش عملکرد خود در ویژه نامه استانی سه سطر از فعالیت های خود را به واحد روابط عمومی فرمانداری سوادکوه تحویل دهند و سه صفحه از این ویژه نامه متعلق به شهرستان سوادکوه است.

* برخورد با تخلف انتخاباتی مسئولان

فرماندار سوادکوه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر امسال خواستار توجه لازم مسئولان برای عدم حضور در جلسات انتخاباتی و نظارت بر عدم پشتیبانی از کاندیداها با امکانات دولتی شد.

وی با بیان اینکه دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی تا اوایل سال آینده نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: با مسئولانی که در جلسات کاندیدا های مجلس حضور داشته باشند یا امکانات دولتی را در اختیار کاندیداها قرار دهند، برخورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید