90409

روند تغییرات قیمت طلا در کوتاه مدت

دنیای معدن - تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی ۱۱۰۰ دلاری با چالش های زیادی روبرو است و افزایش ارزش دلار مهمترین مانع به شمار می رود.

به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، بازارهای بین المللی منتظر انتشار آمارهای اقتصادی بیشتری در آمریکا به خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال در ماه جولای است.
بر اساس این گزارش بهبود اوضاع بازار کار و اشتغال آمریکا موجب خواهد شد تا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست های آتی بیشتر شود. این مساله در نهایت به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا خواهد بود.
شاخص ارزش دلار امروز دوشنبه نیز با 0.07 درصد افزایش روبرو شده و به بیش از 97.40 واحد رسیده است. انتشار آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی چین و منطقه یورو نیز می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات نرخ ارز و قیمت طلا داشته باشد.
تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1100 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا تا 1105 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.
به گزارش دنیای معدن، سطح حمایتی قیمت طلا نیز 1090 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1085 دلار نیز کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید