90407

ادامه روند کاهشی تولید روزانه فولاد خام چین

دنیای معدن - تولید روزانه فولاد خام چین از اواسط جولای با کاهش مواجه شد.

بنابر گزارش دنیای معدن به نقل از مجله متال بولتن کارخانه های تولید کننده فولاد در پاسخ به شرایط نامطلوب بازار تولید خود را کاهش دادند به همین دلیل تولید روزانه فولاد خام در چین در اواسط ماه جولای به کمترین میزان خود در طی چهارماه گذشته رسید.
بر اساس گزارشی که جمعه 31 جولای منتشر شد،کارخانه های عضو انجمن آهن و فولاد چین (CISA)طی دهه دوم ماه جولای به طور میانگین روزانه 1.703 میلیون تن فولاد خام تولید کردند که نسبت به دوره قبل(ده روز گذشته) 4.1% کاهش داشته است،از اوایل ماه مارس که حجم تولیدات بیش از 5% افزایش یافته بود این بیشترین میزان کاهش بوده است.
کارخانه های عضو انجمن آهن و فولاد چین که اغلب کارخانه های متوسط و بزرگ تولیدکننده فولاد هستند تقریبا 80% کل تولید فولاد این کشور را برعهده دارند. باتوجه به قیمت های نامطلوب و کاهش تقاضای فصلی روند کاهشی تولید فولاد خام در چین از اواخر ماه ژوئن آغاز شد. به گفته یکی از کارخانه های تولیدکننده فولاد در شمال چین، ادامه روند کاهش قیمت ها منجر به کاهش تولید فولاد خام در کارخانه ها شده است.
بنا به گزارش متال بولتن قیمت داخلی میلگرد در بیستم جولای 1.890-1.860 یوان معادل 304-299 دلار در هر تن بوده است که 20 یوان نسبت به قیمت دهم جولای کاهش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید