86294

بانک دی از معدن کاران حمایت می کند

دنیای معدن - تعامل بانک دی و صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی بررسی شد.

به گزارش دنیای معدن ، در دیدار دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی و شهمیرزادی مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی بر حمایت بانک از بخش معدن تاکید شد.

در این جلسه که علی مهبودی ـ معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی ـ نیز در آن حضور داشت به وثیقه گرفتن ذخیره معادن و مکانیسم های مرتبط با توجه به اینکه معادن جزو انفال هستند مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در صورت توافق نهایی امور کارشناسی این امر برای مشتریان معرفی شده از سوی صندوق انجام شود.

همچنین گسترش همکاری های دوطرفه بانک و صندوق در زمینه اعطای تسهیلات اعتباری به معدنکاران برای خرید ماشین آلات معدنی بررسی و درباره ارائه تسهیلات به طرح های توسعه ای معادن از مرحله اکتشاف تا استخراج و بهره برداری توافق های اولیه انجام شد.

در این جلسه همچنین مواردی از قبیل بکارگیری منابع صندوق در قالب سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و دریافت خط اعتباری از سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بانک دی پیش از این با امضای تفاهم نامه ای با سازمان توسعه تجارت و صندوق ضمانت صادرات ایران به صادرکنندگان نمونه کشور تسهیلاتی پرداخت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید