86245

اهلیت هر ۴ خریدار استقلال و پرسپولیس رد شد

به نقل از فارس، طبق گفته مسئولان سازمان خصوصی سازی قرار بود امروز ساعت 15 نتیجه مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام شود، اما در حالی که هنوز تا ساعت 15 باقی مانده از سازمان خصوصی سازی خبر رسید که این مزایده لغو شده است و امروز بار دیگر از اعلام برنده مزایده خبری نخواهد بود.

قرار است هیات واگذاری در جلسات آینده در این باره تصمیم‌گیری کنند. بر اساس اطلاعات به دست آمده اهلیت هر چهار خریدار و متقاضی دو باشگاه در هیات واگذاری رد شده است و به همین دلیل فعلا از مزایده خبری نیست و این دو تیم همچنان زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند.

بر اساس تصمیمات از قبل اعلام شده تصمیم بر این بود تا تیرماه سال جاری بر اساس مصوبه هیات واگذاری وضعیت دو باشگاه سرخابی تعیین تکلیف شود و به گفته مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با وجود این خبر مجددا در مورد شیوه و نحوه واگذاری سرخابی ها تصمیم گیری خواهد شد.

طی روزهای اخیر واگذاری دو باشگاه به خودروسازان قوت گرفته بود که با توجه به مشکلات مالی این دو شرکت که معمولا جزو بزرگترین بدهکاران بانکی نیز هستند، مسئله با واکنش و انتقادات گسترده محافل خبری و رسانه‌ای روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید