86178

قیمت اسب‌های عضو هیات مدیره میزان، 300میلیون تومان بوده!

در پی انتشار خبر نگهداری اسب‌های متعلق به یکی از اعضای هیات مدیره موسسه مالی اعتباری میزان «حمید نیکویی» مالک باشگاه و رییس هیات سوارکاری استان در این باره توضیح داد.

نیکویی به خبرنگار ما گفت: آن‌هایی که به سوارکاری و مسائل آن آشنا هستند می‌دانند که خیلی از مالکان اسب‌ها در فصل مسابقات اسب‌های خود را در باشگاه‌های مختلف به صورت پانسیون نگهداری می‌کنند و باشگاه‌ها در این خصوص با هم همکاری و تبادلات دائمی دارند.

وی افزود: اسب‌های مورد اشاره هم مانند خیلی از اسب‌های مالکان این شهر به صورت پانسیون و به دلیل برگزاری مسابقات هفتگی در باشگاه ما نگهداری می‌شود.

نیکویی با تایید مالکیت این اسب‌ها توسط یکی از اعضای هیات مدیره میزان، افزود: اولا قیمت ذکر شده برای اسب‌ها فاصله زیادی با قیمت واقعی آن‌ها دارد، چراکه قیمت این اسب‌ها 300میلیون هم نمی‌رسد، ثانیا هرگونه ارتباطی در این رابطه هست در قضیه ورزشی بوده و من قویاً هرگونه ارتباط غیر ورزشی با مسوولان میزان را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تمام همکاری‌های ما در چارچوب ورزشی بوده و باشگاه ارشاد جز انجام فعالیت حرفه‌ای ورزشی خود وارد هیچ جریان سیاسی و اقتصادی دیگری نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید