85935

امکان جابجایی کارخانه سیمان وجود ندارد

دنیای معدن - انجمنی گفت:وضعیت کارخانه سیمان به گونه ای نیست که جابجا شود بلکه باید فیلتر،محیط و فضای کارخانه ونیز ضوابط محیط زیستی که ازآلایندگی آن می کاهد رعایت شود.

به گزارش دنیای معدن، علی اکبرانجمنی شهردار منطقه 15 با اشاره به مشکلات محیط زیست جنوب تهران اظهارکرد: درباره مسائل محیط زیست کارخانه سیمان سال گذشته جلساتی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار کردیم ولی وضعیت کارخانه به گونه ای نیست که جابجا شود بلکه باید فلیتر، محیط و فضای کارخانه و نیز ضوابط زیست محیطی که از آلایندگی آن می کاهد رعایت شود.
وی افزود: آلودگی گود سیاه کوه در بزرگراه امام رضا(ع) اگربیشتر از کارخانه سیمان نباشد کمتر از آن هم نبود. روزانه 1200 تا 1400 کامیون نخاله در این محل تخلیه می شد که با پی گیری ها و تلاش های سال گذشته تخلیه نخاله در این محل از تاریخ 25 اسفند ماه تعطیل شد تا آلودگی زیست محیطی آن به حداقل برسد.
شهردار منطقه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ساخت و سازهای حریم گفت: باتوجه به سوابق مدیریتی که در دولت و شهرداری در سالهای گذشته داشته ام، در منطقه 15 زمین خواری بنحوی که چشم طمع به آن وجود داشته باشند، وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید