84949

معدن انگوران شهرستان ماهنشان به تعهد ۳ ساله خود عمل نکرده است

دنیای معدن - عضو شورای استان زنجان با اشاره به تعهد معدن انگوران ماهنشان برای ساخت درمانگاه «درمان بستر» گفت: این معدن به تعهد ۳ ساله خود عمل نکرده است.

حسین فرامرزلو در زنجان با بیان اینکه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی «معدن انگوران» موظف به ایجاد درمانگاه درمان بستر بود، اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده به منظور ایجاد این درمانگاه توسط معدن انگوران پس از 6 ماه از صدور مجوز رایگان احداث آن تاکنون هیچ اقدامی از طریق این معدن، شبکه بهداشت استان و شهرستان ماهنشان انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق مصوبه انجام شده در حدود سه سال گذشته معدن انگوران موظف بود از عواید حاصل از معدن در منطقه ماهنشان درمانگاه درمان بستر در شهر دندی ایجاد کند ولی متاسفانه پس از گذشت سه سال هیچ اقدامی در این امر انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی استان زنجان عنوان کرد: معدن انگوران در پاسخ به پیگیری های انجام شده شورا از انجام مناقصه و محول کردن ساخت درمانگاه به پیمانکار خبر می دهد ولی متاسفانه تاکنون در حدود 6 ماه پس از صدور این مجوز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پروانه ساخت، عوارض و غیره این درمانگاه از طریق شهرداری دندی به صورت رایگان انجام شده است.

فرامرزلو ابراز کرد: زمین این درمانگاه درمان بستر توسط شهرداری، شرکت کالسمین و شورا رایگان در اختیار سازندگان این درمانگاه قرار داده شده است.

وی به میزان اعتبار لازم به منظور احداث این درمانگاه درمان بستر اشاره کرد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده توسط معدن انگوران 18 میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث این درمانگاه در نظر گرفته شده است.

عضو شورای استان زنجان با بیان اینکه درمانگاه درمانی موجود در شهر دندی کوچک است، تصریح کرد: مردم این شهر از نبود پزشک، تجهیزات درمانی، آمبولانس و شبانه روزی نبودن غیره رنج می برند.

دیدگاهتان را بنویسید