84662

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی فلزات گران بها و سنگ های قیمتی در اصفهان

دنیای معدن- نهمین نمایشگاه تخصصی - بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گران بها و سنگ های قیمتی از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این دوره نمایشگاه در فضای نمایشگاهی به مساحت 8 هزار و 500 مترمربع با حضور 80 مشارکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران، گلستان، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد برگزار می شود.

حاضران در نهمین نمایشگاه فلزات گران بها در زمینه های ماشین سازی، ابزارآلات، قالب کاری و ریخته گری، مخراج کاری و تراش سنگ های قیمتی، سنگ های تزیینی، تجهیزات و صنایع وابسته، مراکز علمی آموزشی مرتبط و مصنوعات طلا فعالیت دارند.

همچنین هیئتی 20 نفره از کشورهای عراق، افغانستان، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و ژاپن از این نمایشگاه دیدار و بازدید خواهند کرد.

علاوه بر آن، پاویون استان های کشور در نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع، ابزار، ماشین آلات تولید فلزات گران بها و سنگ های تزیینی در اصفهان تشکیل می شود.

هدف از تشکیل این پاویون، هم افزایی توان استان های مختلف کشور، ایجاد فضایی مشترک برای همفکری و تبادل نظر بیشتر، اتحاد و تعامل بیشتر در راستای شعار «همدلی و همزبانی» و معرفی توانمندی استان های کشور در سطح ملی است.

دعوت از رؤسای اتحادیه های سراسر کشور برای بازدید و حضور در جلسه هم اندیشی اتحادیه های کشور در این پاویون از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

در این پاویون به هر استان فضایی 24 متری اختصاص داده شده که مصنوعات هر استان در ویترین آن استان به نمایش در می آید.

همچنین همایش یک روزه «بررسی فرصت ها و چالش های صنعت طلا و جواهر کشور» با شعار «همدلی و همزبانی» و با حضور رؤسای اتحادیه های سراسر کشور، مدیران و مقامات استانی، فعالان صنف طلا و جواهر و بزرگان و پیشکسوتان این صنعت همزمان با دومین روز از این نمایشگاه و در محل هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه تخصصی - بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گران بها و سنگ های قیمتی از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان در ساعات بازدید 16 تا 22 میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/2301/غ

دیدگاهتان را بنویسید