84398

اظهارنظر جالب عنایتی در مورد کی‌روش

عنایتی درمورد دیدار فردا با تراکتورسازی تبریز گفت: این بازی هم برای ما و هم برای تراکتورسازی، حساس و تعیین‌کننده است. روزنه‌هایی از امید باقی‌مانده تا ما سهمیه آسیا بگیریم و از طرفی تراکتورسازی هم دنبال قهرمانی در لیگ برتر است. این بازی همیشه حساس است، ولی فکر می‌کنم جذابیت‌ها و حساسیت‌های این بازی نسبت به گذشته بیشتر شده باشد.
وی در مورد تقابل تیموریان با استقلال و اینکه خیلی‌ها معتقدند آبی‌پوشان از جدایی آندو ضربه خوردند، تأکید کرد: من نباید به‌خاطر فوتبال درمورد دوستم حرف بزنم. آندو یک بازیکن فوق‌العاده است، ولی من اجازه ندارم درمورد این مسائل صحبت کنم. اگر بخواهم صحبتی انجام دهم، باید در مورد دوستی‌ام با تیموریان باشد. حساسیت این بازی به‌خاطر تیموریان نیست، ولی بعضی‌ها می‌خواهند این موضوع را طور دیگری مطرح کنند.
مهاجم پیشین تیم ملی درمورد حرف‌های اخیر وزیر ورزش که موضعی تند درمورد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران داشت، گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و شکی در آن وجود ندارد. اوضاع تیم ملی ایران هم بعد از آمدن او مقداری بهتر شد. بحث مهم این است که نباید اجازه بدهیم کی‌روش درمورد همه چیز تعیین تکلیف کند. از طرفی این موضوع واقعا ناراحت‌کننده است که ما مربیان خودمان را قبول نداریم.
عنایتی خاطرنشان کرد: وقتی یک مربی خارجی چیزی از ما می‌خواهد، برای برآورده کردن خواسته‌های او هر کاری را انجام می‌دهیم. انگار مربی خارجی رئیس است و ما هم کارگر. من معتقدم کی‌روش باید به فوتبال ایران احترام بگذارد و در چارچوب وظایف خودش عمل کند. ما هم باید به تعهداتی که نسبت به او داریم عمل کنیم. اعتقاد من این است که کی‌روش به هر قیمتی نباید در تیم ملی بماند. طرفین باید نسبت به یکدیگر با احترام کامل رفتار کنند./تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید