83108

قلعه‌نویی پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد!!

شاهرخ بیانی در رابطه با توقف استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: در نیمه اول که اصلا خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم بد نبودیم. البته باز هم توپهایمان توی گل نمی رود و فکر می کنم نتایج اخیر تیم باعث شده که استرس به بازیکنان وارد شود. اگر یک گل در بازی به ثمر می رسید، روند بازی تغییر می کرد.
وی ادامه داد: دیروز شاید تمام بازیکنان را هم در اختیار داشتیم اما وقتی تیم وارد استرس می شود، اگر تمام ستاره ها هم باشند، فایده ای ندارد. مثلا خسرو حیدری را دیدید که اصلا آماده نبود و هنوز درگیر مصدومیتی است که در تیم ملی برایش پیش آمده بود. کرار نیز اصلا شرایط خوبی نداشت و مشکل باید به صورت کلی حل شود.
مربی استقلال در خصوص اینکه شانس کسب سهمیه نیز برای این تیم از دست رفته، تصریح کرد: در فوتبال ایران چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. به نظرم هنوز هم همه چیز دست خودمان است و باید در 3 بازی آینده بهترین نتایج را بگیریم. شانس کسب سهمیه وجود دارد و تمام تمرکز کادرفنی نیز روی همین 3 بازی است.
وی در واکنش به شعار هواداران علیه بازیکنان گفت: هواداران حقشان است که وقتی تیمشان نتیجه نمی گیرد، شعار بدهند. آنها ناراحت هستند اما نباید بازیکنان را با لفظ بی غیرت خطاب کنند. این بازیکنان پولی نگرفتند اما هر روز تمرین می کنند و با تمام توان در مسابقه حاضر می شوند، پس نمی توان به آنها گفت بی غیرت. به نظرم تمام این مسائل به خاطر خصوصی سازی است چون دقیقا از همان زمانی که این موضوع مطرح شد، تیم ما لطمه خورد.
مربی استقلال در واکنش به صحبتهای پیشکسوتان از جمله جباری که اعلام کرده قلعه نویی از دستیاران خود مشورت نمی گیرد، خاطرنشان کرد: مگر امثال جباری و منتقدان دیگر در جلسات ما حضور داشتند؟ آنها از کجا می دانند که قلعه نویی از ما مشورت نمی گیرد؟ پس این همه جلسه فنی که ما برگزار می کنیم، برای چیست؟ یکسری افراد شمشیر را برای قلعه نویی از رو بسته اند. قطعا خود قلعه نویی در آخر تصمیم گیرنده است اما از ما هم مشورت می گیرد. حتی در بین نیمه درباره تعویض ها از دیگر اعضای کادرفنی نظر می گیرد.
بیانی درباره اینکه افشارزاده اعلام کرده به قلعه نویی پیشنهاد تمدید قرارداد داده و او نپذیرفته، عنوان کرد: در جریان این مساله بودم اما قلعه نویی می خواهد فصل تمام شود و بعد تصمیم گیری کند. باید دید که این تیم برای فصل آینده دست چه کسی است و چطور می خواهد بسته شود. تمرکز قلعه نویی روی 3 بازی آینده است و اینطور نیست که چون به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده، به تیم دیگری فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید