83059

تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن شهرستان نیشابور در فولاد خراسان

دنیای معدن -اولین کارگروه ویژه صنعت و معدن شهرستان با موضوع مسائل و مشکلات صنعت فولاد و شرایط حاکم بر بازار محصولات فولادی با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان ، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی ، مدیر عامل و مدیران شرکت در 20 فروردین ماه سال جاری در محل مجتمع فولاد خراسان برگزار گردید.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان ،آقای مهندس احمدی ضمن خیر مقدم به میهمانان، هدف از برگزاری این نشست را در سال جاری پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیام سال جدید، همدلی و همزبانی ملت و دولت در همراستای شرکت با مسئولین شهرستان در خصوص وضعیت و جالش های جاری فولاد خراسان و دستیابی به 10 درصد تولید فولاد کشور و افتتاح طرحهای توسعه ای شرکت بیان نمودند.

ایشان در این نشست نیازهای فولاد خراسان را برای دست یابی به 10 درصد تولید فولاد کشور را در دو سرفصل جداگانه تحت عنوان کارخانجات موجود و طرحهای در دست اجراء و چشم انداز افق 1404 برای دستیابی به تولید 4 میلیون تن بیان نمودند و همچنین گزارشی توسط معاون برنامه ریزی و فناوری از وضعیت موجود و چالش های جاری در رابطه با زیرساختهای که نیاز است در حوزه زیر بناهای مانند آب، برق، گاز، حمل و نقل جاده ای ...و نیاز به تعاملاتی که با دستگاههای اجرایی شهرستان،استان،کشور در راستای دستبابی به حفظ سهم ده درصدی تولید فولاد کشور توسط فولاد خراسان باشد، ارائه گردید.

مهندس احمدی با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال پروژه های در حال انجام و 7 هزار میلیارد ریال در محل سنگ آهن سنگان خواف در استان خراسان رضوی محقق گردیده است این مبالغ را کمک بسیار خوبی در راستای پویایی اقتصاد منطقه بویژه در خصوص اشتغال و ... دانستند.

در این نشست دکتر مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و کادر مدیریت شرکت اظهار داشتند: وجود صنعت عظیمی مانند فولاد خراسان در این شهرستان مایه خیر و برکت است و افزودند: برای رسیدن به تولید 4 میلیون تن توسط این مجتمع عظیم صنعتی می بایست در زمینه زیر بناها، پروژههای متنوعی را در حوزه صنعت تعریف و اجراء نمایم تا پاسخگو نیازهای آتی شهرستان و این صنعت باشد که در این راستا تمامی مسئولین دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه موظفند به جد همکاری لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید