82975

اظهارات شرم آور امام جمعه مسجد الحرام

به نقل از روزنامه لندنی القدس العربی؛ صالح آل طالب امام جماعت و خطیب مسجد الحرام و در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به اظهارات شرم آوری در مورد تجاوز عربستان به یمن پرداخت.

بر پایه این گزارش؛ آل طالب حمله به یمن را به مصلحت مردم این کشور توصیف کرده است. وی اظهار داشت که عربستان نسبت به گسترش حملات هوایی در یمن اصرار و طمعی ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: عربستان مرحله جدیدی از حمایت از مردم یمن را تحت عنوان "بازگشت امید" آغاز کرده است. رزمندگان ما پرچم حق را به اهتزاز درآورده و جهاد در راه خدا انجام داده اند.

امام جمعه وهابی مسجد الحرام در حالی این بیانات شرم آور را ایراد کرده که کشتار زنان و کودکان یمن و ویرانی زیرساخت ها و نابودی انبارهای مواد غذایی فقیران این کشور را مصلحت یمنی ها و اهتزاز پرچم حق توصیف کرده است.

عربستان نه تنها اجازه بازگشت زخمی های یمن به وطنشان را نداده بلکه با رساندن کمک های بشردوستانه به این کشور هم ممانعت کرده است.

این وهابی سیطره گروه تروریستی القاعده بر مناطق مسکونی و آواره شدن ده ها هزار نفر از مردم یمن را از نتایج جهاد رزمندگان آل سعود و بازگرداندن امید به ملت یمن برشمرده و ادعا می کند بر گسترده شدن جنگ در یمن اصرار نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید