82641

تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا

دنیای معدن - تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۱۹۴ دلار خواهد بود.

به گزارش دنیای معدن به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیل تکنیکال حاکی است اگر سطح حمایتی 1194 دلاری در شرایط کنونی شکسته شود قیمت طلا به زودی تا 1183 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.
بر اساس این گزارش سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط فعلی 1210 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1224 دلار افزایش خواهد یافت.
قیمت طلا در هفته های گذشته بین 1178 تا 1224 دلار در هر اونس در نوسان بوده است. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا و چین طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.
تقویت ارزش دلار در دو روز اخیر موجب شده تا قیمت طلا بار دیگر به کمتر از 1200 دلار در هر اونس برسد. افزایش ذخایر طلای روسیه طی ماه گذشته و افزایش چشمگیر واردات هند نیز مانع از کاهش بیشتر قیمت طلا شده است.
به گزارش سایت طلا، برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا و روشن شدن نتیجه مذاکرات یونان و اتحادیه اروپا نیز می تواند بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید